DJ KHALED – “IM THE ONE MINECRAFT PARODY” – (FEAT. CRISPY CONCORDS)

Share it with your friends Like

Thanks! Share it with your friends!

Close

INSTRUMENTAL REMAKE BY – Arcade Era Beats
CRISPY CONCORDS CHANNEL – https://www.youtube.com/user/ClanCrispy

Comments

Portal Gamer EC says:

Esto es la buebuebuebu osas :v

Isaiah Vorpahl says:

1:58 is where its at my dudddddds

Cloudy Elf says:

Never listen to this with the earphones

Bret play says:

I saw this on xbox one

Actual Commenter says:

howthefuckisthissogood

Jack is Back says:

Better than the original

BIG B scott says:

OMFG this is SHIT…

Máximo says:

it`s amazing

Ziyyan Andaru says:

lol i Love IT I SUBED AWESOME OMGGGG ITS HILLARIOUSSSSSS 😂😂😂😂😂😂😂

Patty Roaster says:

More fire than Lil Broomstick 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😤😤😤😂😂😤😤😂👌👌😂😤😂😤🔥😤😤😤😂😤😤🔥😂😂🔥🔥🔥🔥🔥😤😂😂😤😤😤😂😂👌👌👌👌😂👌😤😂😤😂😤😤😤🔥🔥🔥👌👌👌wait o forgot one, 💯

Owen Freeze says:

Am I the only one who got hard watching this?

LoxLor says:

Damn I wish I had friends to do these kinda things with

ᎢᏆNᎪ ᏔᏆᎢᎻ ᎻᎬᎡ ᏔᎾᏞF 娜娜 NANA says:

Your voice XDDD DJ KHALED doeѕn'т have that's voice….
WOW I mean is this was a insane song??? 'Dab' stop Dab….

Meme King says:

0:00 the begining of a new culture

Clash of Steel says:

This causes cancer

Meme man says:

👆😐👆

👇😂👇

Ambrosios 86 says:

🅱 alaxy 🅱 oats 💯👌🔥

Chickenut says:

I hope that this is a joke….

THE GR8 CALVIN8TOR says:

Their dance moves are on point

Raul Velasco says:

I wanna kill my self at the gggg minecraft for like part near 4:00

Write a comment

*